lördag 16 juli 2011
Orange sparkling nailcolor
Ja, visst var det ett orange nagellack som jag kom hem med :) På bilderna ser det lite ljust ut, det är bra mycket snyggare i verkligheten! Jag ska lacka ännu ett varv med det så blir det helt amazing!
♥
4,95€ från Seppälä.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar