lördag 23 juli 2011
Tips
Jag vill bara tipsa om en ny mascara från Mary Kay. Den ger extra volym och ger dig strålande vackra fransar!
Vill ni köpa den, eller nåt annat från
MK
så är det bara att höra av er! Antingen här eller på mejl -
sara_westerlund743@hotmail.com
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar