torsdag 11 augusti 2011
Going blonde
Nu, kära rödhättor, brunetter & blondiner där ute, ska jag tvätta ur hårfärgen o så får vi hoppas på det bästa!
we<3it
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar