måndag 29 augusti 2011
På sjön
Jag ska gå igenom villa-bilderna mer senare, sålänge bjuder jag på en bild som Roys lillsyrra tog på mig & Wili då vi var ute & "tuffade" med träbåten på lördags eftermiddan :)
Mys!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar