måndag 26 september 2011
Detta har jag gjort ikväll;
..färgat, klippt och förlängt håret åt
Jenny
!
Det är inte lika stor kontrast mellan det mörkare och ljusare i verkligheten, det blev verkligen superfint! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar