tisdag 20 september 2011
En favorit
Då jag var i Kovjoki i helgen så skrev vi ut lite bilder från Lindas konfirmation, och den här bilden är en av mina favoriter;
Så fin!
(Det är jag som har lagat håret och fotograferat)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar