fredag 30 september 2011
Ett loppisfynd #2
Den tredje grejen jag kom hem med från loppis var denna superfina klocka för ynka 2€;
Gotta love loppis!
♥
Brukar ni shoppa secondhand? Isåfall, vad är ert bästa fynd?
Detta är ett tidsinställt inlägg.
1 kommentar:
suzii
30 september 2011 kl. 20:48
dendär klockan var snygg! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
dendär klockan var snygg! :)
SvaraRadera