lördag 17 september 2011
Gårdagens outfit
Svart kortjacka -Gina Tricot, blå/mönstrat kort linne -h&m, svarta midjehöga jeans -
Nelly
.
Jag shoppade även ett nytt plagg och en ny accessoar igår, -Vill ni se?
:)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar