torsdag 15 september 2011
Slösurfar...
...måste orka vara vaken till efter midnatt så att jag kan försäkra mig om att jag faktiskt får min lön.
...en timme kvar...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar