torsdag 15 september 2011
Snart....
...kan jag börja fotografera! Roy skulle iväg på nåt ärende till Gigantti, så jag skickade med pengar så att han kan köpa ett minneskort till kameran samtidigt
:D
Hoppas han hittar rätt modell bara, så är min dag räddad!
we<3it
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar