torsdag 6 oktober 2011
Torsdag 6.10
Idag jobbar jag från 8-16, och sen ska jag och Roy ha en rolig kväll tillsammans med födelsedagsbarnet
Sarah
, och Johnny. Vi ska först äta ute, och sen blir det bio
:)
Vi hörs efter jobbet!
Detta är ett tidsinställt inlägg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar