tisdag 4 oktober 2011
Underbart
Jag kom just tillbaka från fotopromenaden med finaste
Sarah
. Det var riktigt skönt med frisk luft.
Jag ska ta det lugnt och kolla klart ett avsnitt av
Ensam mamma söker
innan ni får se lite bilder.
Stay tuned.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar