söndag 6 november 2011
Back in Vasa
Sådär, nu är vi hemma. Usch vad segt att köra då man är trött och det är kolsvart ute. Alltid lika skönt då man är framme
:)
Jag ska gå och lägga mig nu så att jag orkar upp och duscha innan jag ska till läkaren imorgon. Har väckning kl. 7..
Hoppas bloggen fungerar bättre imorgon också.
Godnatt
♥
Gammal webcambild
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar