söndag 27 november 2011
Jag tävlar
Jag tävlar om ett set från Victoria's Secret hos
Tina
. Har alltid varit sugen på att prova VS' dofter, så detta är ju en superchans! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar