måndag 14 november 2011
Nati nati
Nehepp, tv3play vill inte samarbeta, så jag får se det nya avsnittet av
Ensam mamma söker
imorgon då istället. Kanske lika bra det, eftersom jag ska upp halv 7 imorgon. Har fysioterapi kl. 8
:)
Så, godnatt nu hörni, vi hörs imorgon!
we<3it
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar