onsdag 7 december 2011
Bloggprisets skuggala @ Fontana 5.12.2011 #2
Jenny
&
Kix
1 kommentar:
Maria
7 december 2011 kl. 13:43
En trevlig skuggala var det ju ändå, fastän det inte var så mycket folk och tekniken krånglade. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
En trevlig skuggala var det ju ändå, fastän det inte var så mycket folk och tekniken krånglade. :)
SvaraRadera