måndag 12 december 2011
Jag tävlar
Jag deltar i en stor nyårstävling hos
Elin
, a.k.a. Hemmafrun i USA, där man kan vinna sjukt fina priser från Victoria's Secret. Jag skulle va i himlen om jag vann, åh!
♥
Tävlar gör ni
här
!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar