onsdag 21 december 2011
Sneakpeek
Tröja -Wautsi, leggings -Code.
Tror ni man kan klä sig såhär på en högstadie-julfest, eller ska jag köra på samma som igår?
1 kommentar:
maria
22 december 2011 kl. 17:56
snygga foton!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
snygga foton!!!
SvaraRadera