onsdag 11 januari 2012
Jag tävlar
Nåt jag verkligen är i behov av nu, är en ny foundation. Och så hittade jag precis en
tävling
hos Linn där man kan vinna en foundation från
Smashit
. Wohoo, nu hoppas jag på tur!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar