lördag 7 januari 2012
Mitt senaste (nödvändiga!) inköp
Ett ordentligt fodral till mobilen, så slipper jag va rädd att displayen ska få nån spricka eller dyl. Nu är det
shopstop
ett bra tag framöver!
1 kommentar:
suzii
7 januari 2012 kl. 19:20
snygg! sv; tack! den blev köpt i somras från glitter :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
snygg! sv; tack! den blev köpt i somras från glitter :D
SvaraRadera