torsdag 2 februari 2012
Dagens outfit
Byxor, skjorta & strumpor -h&m, basiclinne -Gina Tricot.
Enkel och skön vardagsoutfit.
Skjortan är skrynklig, men idag lallar jag bara på här hemma ändå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar