fredag 3 februari 2012
Off
Nej, jag hittade inget bord som föll mig i smaken, varken på Röda Korset eller Jupiter. Nu är jag döslut och ska vila en stund. Ska iväg och sitta barnvakt om en timme.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar