fredag 9 mars 2012
Jag blev rastlös...
...och slängde upp ännu några tapetvåder nu ikväll. Här får ni se en liten del av det jag hittills gjort. Beige & randigt, stilrent och snyggt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar