tisdag 3 april 2012
Dagens outfit
På benen sitter mina favoriter av märket DrDenim, tröjan har mamma sytt då hon var liten, och på fötterna sitter mina rosa Converse. -
En enkel och skön vardagsoutfit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar