onsdag 4 april 2012
Kaffedejt
Nu ska jag fara iväg till Jeppis på lite ärenden, och sen ska jag på dejt med fina
Jannike
för första gången! Vi har setts förut och bytt några ord med varandra, men aldrig umgåtts, så det ska bli superroligt :}
Min outfit -Black 'n blue.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar