fredag 13 april 2012
Kvällens wanties
Åååååh, hur fin är inte den här röda byxdressen på en skala?! Den skulle va perfekt nu i vår, och sen i sommar, tillsammans med svarta heels med grov klack och en ljus sliten jeansjacka.
Omnomnomnom
....
Ni hittar den perfekta skapelsen
här
!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar