söndag 15 april 2012
Världens bästa
I såna här situationer då jag mår kasst, så drar alltid
Sarah
upp mig ur skiten och bankar i mig lite vett och bara är världens bästa stöttepelare.
Va sku ja jö utan te?
♥
Min favoritbild på favorittjejen från förra sommarn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar