tisdag 1 maj 2012
Första maj
Godmorgon! Idag blir det första maj-firande vid Kovjoki Station enligt tradition. Det verkar bli bra väder, så det blir säkert en riktigt bra dag!
Ska ni fira den här dan på nåt speciellt vis?
weheartit.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar