måndag 21 maj 2012
Hepatit-vaccination & sommarkänsla
Nu ska jag fara iväg till apoteket och HVC för att ta min andra vaccin-spruta mot Hepatit A & B.
Jag slänger upp några somriga bilder från
Weheartit
så länge, bara för att det är så underbart väder idag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar