torsdag 24 maj 2012
Puppy
Idag ska jag fara och hälsa på dom här sötnosarna...
Sarahs
bild.
...men först far jag in till stan på lite ärenden!
1 kommentar:
ann-sofie
24 maj 2012 kl. 19:16
svar: vi kan kör på he :) om e var na förhinder så hör jag åv me, men annos bod e pass bra :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
svar: vi kan kör på he :) om e var na förhinder så hör jag åv me, men annos bod e pass bra :)
SvaraRadera