måndag 14 maj 2012
Tips till alla glass-älskare
Den här glassen är sjukt god! Om du gillar Fazerina-chokladen så måste du absolut smaka den här glassen.
10/10 poäng får den av mig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar