lördag 9 juni 2012
Converse funkar alltid!
Nu slänger jag av mig klackarna och hoppar i mina vita Converse istället, för jag är chaufför ikväll!
Nu ska vi fara och hämta upp Jenny & Conny :}
Ha en bra kväll!
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar