måndag 25 juni 2012
Fisketur
Bild från dagens fisketur då jag t.o.m. fick upp en gädda!
Enligt Roy stod jag typ på huvudet i sjön då jag försökte få upp den, men honom ska vi ju inte lyssna på ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar