måndag 11 juni 2012
Good news!
Jag har fått hem ännu fler
tandblekningspennor
från
SthlmCompany
, så jag kommer att lotta ut ännu en åt er inom kort. Följ mig på
Bloglovin'
så att du inte missar då tävlingen kommer upp
♥
Fotograf:
Ann-Sofie Sandin
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar