torsdag 7 juni 2012
Hår & smink snart klart
{Jag är lat och fotar med mobilen}
1 kommentar:
maria
7 juni 2012 kl. 12:09
vad sött med vågigt hår! ha så roligt på shooten (om det var det du sku iväg på!)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
vad sött med vågigt hår! ha så roligt på shooten (om det var det du sku iväg på!)
SvaraRadera