måndag 4 juni 2012
Helgens festoutfit
Såhär såg jag ut i lördags på studentfesten och sen på kvällen då vi gick ut.
Och så gick jag med klackar hela dan. Mina fötter var helt döda innan kvällen var över, men det var det värt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar