fredag 29 juni 2012
Klar!
Finally.. Och det gick bättre den här gången, haha.
Nu ska jag fara till Sandsund och krypa ner under täcket bredvid gubben. Godnatt!
♥
Fotograf är lillasyster Maria.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar