torsdag 14 juni 2012
Min eftermiddag är räddad
Idag ska jag inviga min nya
klänning
då jag far in till stan för att möta upp dom här sötisarna.
Förhoppningsvis kommer jag hem med lite nya bilder ikväll då också ;)
Vad ska ni göra idag?
♥
1 kommentar:
suzii
14 juni 2012 kl. 12:07
Jag ska möta upp min kusin på stan, kanske råkar vi ses :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag ska möta upp min kusin på stan, kanske råkar vi ses :D
SvaraRadera