måndag 11 juni 2012
Strawberries
Jag har varit till stan och köpt (svindyra & svingoda) jordgubbar som jag tryckt i mig, och nu ska jag snart ut och jobba bara det inte kommer nå fler regnskurar.
weheartit.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar