torsdag 12 juli 2012
Glitter
Jag provade ett nytt nagellack för nån dag sen -transparent med silverglitter. Jag la ett ganska tjock lager, och då blev resultatet såhär. I love it!
Dock är det mer intensivt i verkligheten.
You like?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar