måndag 6 augusti 2012
En av mina favorit-outfits i sommar
En enkel och bekväm outfit, perfekt till de lite svalare dagarna.
Jacka -secondhand, klänning -Wautsi, väska -Riga, Converse -secondhand.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar