onsdag 15 augusti 2012
Hot hot hot!
Åh, svettigt värre i traktorhytten! Det är verkligen sommarvärme idag :D
Bild från tidigare i sommar.
Nu är vi (jag och pappa) klara med balandet och plastandet för idag, fähuset kallar på pappa - så vi fortsätter imorgon!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar