söndag 5 augusti 2012
Kvällens planer
The Hunger Games
tillsammans med gubben och en massa gottis!
♥
The Hunger Games är absolut en av mina favoritfilmer. Jag såg den på bio för några månader sen, men Roy har inte sett den än.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar