torsdag 9 augusti 2012
..och vad köpte jag av Maria?
Jo, den här fina (och helt nya) spetströjan för ynka 2€.
Även en röd halsduk köpte jag, som ni säkert får se mig bära nån gång :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar