tisdag 14 augusti 2012
Off to Vasa
Nu ska vi hämta ut vår soffa vi har beställt, slänga in en massa grejer i skåpbilen som vi får låna, och brumma iväg till Vasa. Äntligen ska vi få göra det lite hemtrevligt
tillsammans
i vår lya
♥
Bild från
Sotkas hemsida
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar