fredag 3 augusti 2012
Vilken sommar alltså...
Regn, regn, regn, och ynka 18 plusgrader. Och däremellan då det inte regnar så är det så kvavt att kläderna klibbar fast på kroppen och man inte kan andas.
Alla älskar vi Finländska somrar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar