söndag 30 september 2012
Dagens outfit
Idag har jag en dag helt utan måsten, och vad passar då bättre än att dra på sig skönaste kläderna man äger? Ny piercing har jag lagt i också.
Byxorna är från
Ellos
och t-shirten är köpt i Riga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar