torsdag 6 september 2012
En ny favorit
Jag har upptäckt en ny favorit - laxsallad. Det fick bli dagens lunch, och jag blev faktiskt helt mätt på det som fanns i den här asken!
Ikväll tänker jag unna mig choklad eftersom jag kämpat så bra både med träning & kost den här veckan!
♡
1 kommentar:
maria
6 september 2012 kl. 16:48
så fort jag är back on track igen ska vi ta en promenad du och jag, visst?!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
så fort jag är back on track igen ska vi ta en promenad du och jag, visst?!
SvaraRadera