lördag 6 oktober 2012
Kaffedejt
Äntligen ska jag få träffa
Sussu
igen. Vi ska träffas riktigt strax och prata skit över nåt att dricka i stan. Jag behöver det just nu känner jag!
Jag & Sussu för ett år sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar