torsdag 25 oktober 2012
Taken 2
Ikväll ska jag och lillasyster L åka in till J:stad och kolla Taken2. Ettan är en av mina favoritfilmer, så jag har höga förväntningar på den här också!
Har ni sett den?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar